Inicio
Announcements
English
Español (España)
Português (Brasil)
Login
Register
Search
Advance search
Journal Home
About
About the Journal
Peer Review Process
Editorial Process
Publication ethics and malpractice statement
Privacy Statement
Contact
Submission Guidelines
Editorial Team
Archives
Calls for papers
Indexed in
Search
Twitter
Facebook
Newsletter
The University
Home
Archives
Vol. 11 No. 23 (2019)
Presentation
Presentation
Catalina Roa-Casas
3-4
HTML (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Articles
Teaching Practices of Teachers in Cross-Cultural Contexts: Obstacles and Challenges
Juan Carlos Beltrán-Véliz, Juan Guillermo Mansilla-Sepúlveda, Carlos Felimer del Valle-Rojas, Braulio Ademir Navarro-Aburto
5-22
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Difference and Normality: Ethnographic Production and Intervention in Schools
Claudia Matus, Carolina Rojas-Lasch, Patricia Guerrero-Morales, Pablo Cristian Herraz-Mardones, Anita Sanyal-Tudela
23-38
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
ICT for Inclusion. A Student Voice Research Project in Spain
Teresa Susinos-Rada, Adelina Calvo-Salvador, Carlos Rodríguez-Hoyos, Ángela Saiz-Linares
39-54
HTML Full Text
PDF
XML
Didactic Planning in the Secondary Education: An Advancement towards Social Formation
Maribel Brito-Lara, José López-Loya, Haydeé Parra-Acosta
55-74
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Communities of Practice as a Comprehensive Framework for Teacher's Talent
Darcy Milena Barrios-Martínez, Zulma Patricia Zuluaga-Ocampo, María Caridad García-Cepero, Félix Antonio Gómez-Hernández, Andrea Santamaría, Laura Estefanía Castro-Fajardo, Andrea Sánchez-Vallejo
75-94
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Factors Associated with the Reflective Practice in Pedagogy Students
Álvaro Luis Salinas-Espinosa, Tamara Rozas-Assael, Pablo Cisternas-Alarcón, Carlos González-Ugalde
95-114
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Autarquia e escola: a gestão do pessoal não docente
Maria João de Carvalho, Armando Felizardo
115-134
HTML Full Text (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
XML (Español (España))
Critical Ontology of the Training Practices in Medicine and Nursing
Jorge Eliécer Martínez-Posada, Nelly Hernández-Molina, Luz Mery Hernández-Molina
135-150
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
College Student's Perception about the Pedagogical Model of Flipped Class
Enrique Sánchez-Rivas, José Sánchez-Rodríguez, Julio Ruiz-Palmero
151-168
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Challenges for Peacebuilding and Citizenship Learning in Colombia
Ángela María Guerra-Sua
169-186
HTML Full Text
PDF
XML
News Construction in the Learning Communities
Rocío Belén Martín, Mariana Carola Corradini
187-200
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Intended Meanings of the Function in the Chilean Mathematics Curriculum
Luis Roberto Pino-Fan, Yocelyn Elizabeth Parra-Urrea, Walter Fernando Castro-Gordillo
201-220
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Analysis of publications for the first 20 editions of magis
Christian Hederich-Martínez, Catalina Roa-Casas
221-242
HTML Full Text (Español (España))
PDF (Español (España))
XML (Español (España))